x تبلیغات
اهمیت جذابیت بصری در طراحی سایت در تبریز

اهمیت جذابیت بصری در طراحی سایت در تبریز

واقعا چقدر از موفقیت یک وب سایت را می توان به جذابیت بصری نسبت داد؟ تیم طراحی سایت در تبریز برای پاسخ به این سوال، ابتدا بر این مسئله تاکید دارد که طراحی وب

اهمیت جذابیت بصری در طراحی سایت در تبریز

طراحی وب عالی، در طول دهه گذشته، به یک مفهوم ضروری و رایج تبدیل شده است.اما قبل از طراحی باید به طراحی لوگو سایت توجه کنیم برای این منظور هم میتوانیم از خدمات طراحی لوگو در تبریز استفاده کنیم 

 

همه کسانی که صاحب کسب و کاری هستند، یک وب‌سایت می‌خواهند و دوست دارند آن وب‌سایت با محبوب‌ترین استانداردهای طراحی مطابقت داشته باشد.

اما واقعا چقدر از موفقیت یک وب سایت را می توان به جذابیت بصری نسبت داد؟

تیم طراحی سایت در تبریز برای پاسخ به این سوال، ابتدا بر این مسئله تاکید دارد که طراحی وب دارای تنوع زیادی است.

طراحی سایت در تبریز

طراحی بصری، طراحی گرافیک، طراحی تعامل، طراحی رابط و البته طراحی تجربه کاربر ( UX ) وجود دارد.

اکنون، بیایید بر آنچه که می توان به عنوان طراحی بصری یا طراحی گرافیک وب سایت طبقه بندی کرد تمرکز کنیم.

جذابیت بصری یک وب سایت چیست؟

جذابیت بصری چشم نوازترین چیز برای یک وب سایت است.

این نوع طراحی شامل رنگ ها، اشکال، تصاویر، فونت ها، فضای سفید و تعادل بصری کلی طراحی است.

اینکه آیا یک وب سایت برای ما جذاب است یا نه، بر نحوه درک ما از آن، نحوه استفاده از آن و نحوه به خاطر سپردن آن تاثیر می گذارد.

جذابیت بصری بیش از هر چیز دیگری توجه افراد را به خود جلب می کند. این کلید جذب بازدیدکنندگان برای تعامل با وب سایت شما است. ما دوست داریم به چیزهای زیبا نگاه کنیم و در صورت انتخاب، همیشه طرح ها یا تصاویر جذاب را به طرح های زشت یا خنثی ترجیح می دهیم.

اولین برداشت‌های ما هنگام ملاقات رودررو با شخصی می‌تواند بر روابط ما با او تاثیر بگذارد.

طراحی سایت در تبریز

این اولین دیدار بر اینکه آیا آن شخص را دوست داریم، فکر می‌کنیم که می‌توانیم به او اعتماد کنیم و اینکه قصد داریم دوباره آن شخص را ببینیم، تاثیر می‌گذارد.

اساسا فقط در چند ثانیه (شاید چند دقیقه) می توانیم تصمیم بگیریم که آیا دوست داریم با کسی وقت بگذرانیم یا خیر.

دقیقا به طور مشابه، هنگامی که یک وب سایت اولین تاثیر منفی را روی ما بگذارد، این احتمال وجود دارد که از بازدید خود لذت زیادی نبریم یا سریع آن سایت را ترک کنیم.

چه بخواهیم اعتراف کنیم و چه نخواهیم، ​​گاهی کتاب را از روی جلد آن قضاوت می کنیم که اشتباه است!

شرکت  طراحی سایت در تبریز بر این اصل تاکید میکند که جذابیت بصری نقش مهمی در ایجاد وابستگی بین بازدیدکنندگان وب سایت شما دارد.

طراحی سایت در تبریز با جذابیت بصری بالا

ما دوست داریم خودمان را بر اساس علایق، سرگرمی ها، چیزهایی که به آنها علاقه مندیم تعریف کنیم، و این در انواع وب سایت هایی که با آنها تعامل داریم طنین انداز می شود.

تاریخچه مرورگر ما را می توان به عنوان بسط انتخاب های سبک زندگی ما در نظر گرفت، به این معنی که وب سایت هایی که مناسب ما هستند، بلافاصله برایمان جذاب تر می شوند.

طراحی سایت در تبریز

وب سایت آدیداس را بررسی کنید. این برند با تقویت همکاری با Parley در تلاش برای بازیافت زباله های دریایی، سبک زندگی افراد را که به آینده محیط زیست اهمیت می دهند، نشانه گرفته است.

جذابیت بصری به خودی خود یک کیفیت است. می توانید از آن برای پوشش سایر جنبه های وب سایت خود استفاده کنید، که می تواند یک مزیت بزرگ باشد.

بدیهی است که طراحی و ساخت یک وب سایت عالی باید هدف نهایی باشد. با این حال، در عین حال، پیاده سازی بسیاری از مؤلفه های مختلف می تواند دشوار باشد.

بنابراین، در نهایت، وب سایت شما از برخی جهات عالی خواهد بود، اما در برخی دیگر جا برای پیشرفت خواهد داشت.

اگر طراحی بصری شما درجه یک باشد، بازدیدکنندگان شما نسبت به سایر کاستی ها بی تفاوت تر خواهند بود.

رنگ های روشن، گرافیک خارق العاده و انیمیشن های سرگرم کننده یک وب سایت، بدون زحمت بازدیدکنندگان را به خود جذب می کند.

همه ما این جمله را شنیده‌ایم که «یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد» و این جمله به ویژه در مورد ارتباط عاطفی بیشتر اهمیت دارد.

از طریق تصاویر و سایر عناصر بصری، می توانید احساسات شادی، غم و حتی ترحم را منتقل کنید. جذابیت بصری می تواند خاطرات و احساساتی مانند اعتماد، راحتی، امید یا اطمینان را در مخاطبان برانگیزد.

سایت های پی پال دقیقا می دانند که چگونه از طریق طراحی بصری احساسات بازدیدکنندگان خود را به تصویر بکشند.

جذابیت بصری جنبه بسیار مهمی در طراحی وب است، به خصوص زمانی که صحبت از ایجاد روابط پایدار و جذابیت برند با بازدیدکنندگان می شود. اگرچه در عین حال مهم است که اصول اولیه را نادیده نگیرید.

مطمئن شوید که وب سایت شما از نظر ظاهری جذاب بوده و استفاده از آن آسان است.

ترکیبی از عملکرد و جذابیت بصری تضمین می کند که هم شما و هم بازدیدکنندگان تان از وب سایت شما بیشترین بهره را می برند و زمینه را برای یک تجربه کاربری عالی فراهم می کند.

برچسب‌ها: ,
بایگانی
پیوندهای روزانه
آمار بازدید
آنلاین : 0
بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته گذشته : 18
بازدید ماه گذشته : 172
بازدید سال گذشته : 1530
کل بازدید : 2665